top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverCeline Bruyndonckx

Olé, pistolet, Calpe

Bijgewerkt op: 16 nov. 2019



Hoi beste mensjes


Gelukkig hebben we ook leuke dingen gedaan tijdens onze eerste maand. We zijn namelijk naar Calpe en Altea geweest. In Calpe hebben we de 'peñon de Ifach' beklommen. Ik kan met veel zekerheid zeggen dat ik nog nooit zo hard heb gezweet in heel mijn leven. 1,5 uur klimmen in een helse hitte in de blakende zon. Ik was zonnecrème vergeten en had niet genoeg water bij en had geen lunch meegenomen. (typisch ik, I know). Na enkele keren verdwaald te zijn, zijn we uiteindelijk toch op de top geraakt. Het uitzicht maakte alles goed. Hier zijn enkele fotootjes die het uitzicht natuurlijk nog niet half kunnen tonen.


Gelukkig moest ik niet alleen naar boven klimmen. Samen met Jana en Pia (wij waren duidelijk de achterblijvers) klommen we rustig op ons eigen tempo naar boven.


Pia (links) en Jana (rechts)

Ook Walterri (de stoere Fin) en Dominic (de schattige Australiër) waren van de partij. (Wie is wie?)



De altijd positieve Szymon hield ons allemaal op de been! Hij had gelukkig genoeg energie bij voor ons allemaal.



Ook Anne was erbij! En dan natuurlijk nog een shout-out naar de man die ervoor gezorgd heeft dat ik niet omgekomen ben van de dorst en honger. Thanks Arman voor de heerlijke lunch!



Toen we eindelijk terug beneden waren, konden we maar aan één ding denken: 'WATER'. We sprongen onmiddellijk met zen allen in de zee en er ook onmiddellijk terug uit. Mezdi was niet met een topless dame in de zee, maar wij wel met een hoop kwallen. Enkele kwallenbeten later, slaagden Walterri en Giulio erin een kwal te vangen.



Na onze trip naar Calpe reden we nog even verder naar Altea. Een pittoresk dorpje, waar we ons lieten verdwalen door de prachtige straatjes. Een terrasje kon dan ook niet ontbreken.



Na 25 000 stappen, was de uitstap meer dan geslaagd!! Voor sfeer en gezelligheid een dikke 10!


Tot snel liefste vriendjes <3



217 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page