top of page
  • Foto van schrijverCeline Bruyndonckx

Veel gelachen, veel gehuild.

Bijgewerkt op: 23 mrt. 2020

Hoi iedereen,


Kleine update!! Tot nu toe heb ik er nog steeds gemengde gevoelens bij! Op de campus is alles slecht tot rampzalig geregeld, waardoor we nog veel papierwerk hebben. Het kot is ook een beetje aan de kleine/ warme kant. Maar ik heb men best gedaan om het zo mooi mogelijk te versieren met alle cadeautjes die ik gekregen heb.


Klein maar fijn! (en ja er ligt een zakdoek op mijn laptop, er zijn al wat traantjes gevloeid enzoooo)


Tussendoor proberen we toch wat van het warme weer en de zee te genieten. Via ESN, een organisatie voor Erasmusstudenten, hebben we al verschillende mensen met alle mogelijke nationaliteiten leren kennen.




Vergeet niet op het pijltje naar rechts te duwen!



Het enige jammere is dat ons kot aan de campus ligt, en de anderen hun kot in het centrum. We zijn dus volop op zoek naar een oplossing, omdat we natuurlijk wel met hen graag eens iets gaan doen. Eerst dacht ik aan een fiets, maar ons kot ligt op een soort berg. Dus tenzij we elke dag badend in het zweet thuis willen aankomen, is de fiets niet echt een goede oplossing. Toen we in het centrum waren, zag ik één vermoeide, zwetende fietser en enkele Spanjaarden op een elektrische step. AHA, misschien is dat wel een oplossing! Nu begint dus de zoektocht naar een tweedehands elektrische step. Morgen komen mijn ouders op bezoek en gaan we voor enkele dagen Valencia bezoeken! Misschien dat zij me wel kunnen helpen! Ik kijk alvast uit naar ons tripje!!


Ik mis jullie allemaal heel hard!!


Veel groetjes!







12 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Opmerkingen


bottom of page