top of page
  • Foto van schrijverCeline Bruyndonckx

Adios bitchachos


6 Latin till we die!


Op 3 september begin ik aan mijn avontuur in Alicante. Voor 5 maanden ga ik Frans en Spaans aan de Universidad de Alicante studeren. De gedachte om voor een half jaar naar Spanje te vertrekken, brengt tegenstrijdige gevoelens teweeg. Langs de ene kant kijk ik er enorm naar uit om nieuwe mensen te leren kennen, een nieuwe cultuur te ontdekken en mijn Spaans wat bij te schaven. Maar aan de andere kant laat ik de mensen achter die mij het nauwst aan het hart liggen. Na jaren vriendschap, liefde, steun, reizen, feestjes, roseetjes, moelleuxtjes, lachen, gieren, brullen, … ga ik nu voor enkele maanden mijn eigen weg. Natuurlijk kon ik mijn allerbeste vriendjes niet zomaar laten gaan. Vandaar dat ik graag nog afscheid wou nemen met een spetterend afscheidsfeestje met de naam ‘adios bitchachos’. (Credits aan Brent Dens voor de naam.) Ik heb er ontzettend hard van genoten. Het was een avond vol lieve woorden, mooie cadeautjes (die al in mijn valies zitten), lekker eten, toffe muziek, zalige mensen en vooral vol liefde. Ik ga jullie allemaal ontzettend hard missen. Bedankt om er een top feest van te maken! Geniet nog even na van de fotootjes onderaan...



Lovies

Celine




13 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page